Wat als iemand toch via de telefoon wil reserveren? - BLOG
Geplaatst op maandag 8 oktober 2018Een online reserveringssysteem is enorm handig, maar er zullen altijd klanten zijn die toch graag even bellen om een reservering te maken. En dan zijn er natuurlijk nog de klanten die tijdens hun vakantie of dagje uit gewoon bij je binnenlopen om te kijken welke activiteiten ze bij je kunnen doen. Zij hebben niet van tevoren online een reservering geplaatst, maar je hebt wel materiaal vrij. En nu?
Handmatig een reservering invoeren kost je niks
De oplossing is simpel, je kunt namelijk in het systeem van LeisureKing ook zelf handmatig een reservering invoeren. Zo loop je dus nooit meer reserveringen mis. En het leuke is, voor handmatige reserveringen rekenen wij geen transactiekosten! Dat is mooi meegenomen. De reserveringen die je met de hand invoert komen ook in het reserveringsoverzicht te staan. Het is dus niet (meer) nodig om meerdere reserveringssystemen te gebruiken. Met LeisureKing heb je alles op één plek inzichtelijk.
Probeer LeisureKing 30 dagen GRATIS
Wij begrijpen dat het spannend is om over te stappen op een nieuwe werkwijze. Daarom mag je LeisureKing 30 dagen gratis testen. Zelf ervaren hoeveel werk LeisureKing je uit handen neemt? Vraag geheel vrijblijvend een testaccount aan en ga aan de slag!