Incheck- en bestelschermen
Een optimale klantervaring en besparen op personeelskosten? Met de incheck- en bestelschermen van LeisureKing is dé oplossing! Doordat het incheck- en bestelproces geautomatiseerd wordt kan u uw personeel inzetten op plekken waar ze doen waar ze goed in zijn. Namelijk uw diensten uitleggen, begeleiden en zorgen dat uw klant met een lachend gezicht naar huis gaat. Daarnaast voorkomt u wachtrijen en werkt uw bedrijf efficiënter.
Incheckscherm
Uw klant heeft de activiteit al online via uw website gereserveerd, dus verwacht geen wachtrij bij u op locatie.
Door het inzetten van incheckschermen wordt dit proces versneld en biedt het mogelijkheden voor een nog efficiëntere workflow.
In het proces van het inchecken kunt u digitaal akkoord laten geven op voorwaarden voordat de klant verder kan.
Na het controleren van de reservering ontvangt de klant een bon waarop de geboekte activiteit staat, het aantal personen en waar de klant zich moet melden.
Ook het toevoegen van starttijden, een QR code of andere details is mogelijk.
Ook kan er gekozen worden voor een incheckscherm waarbij de klant automatisch een polsbandje ontvangt.
Zo kan u bijvoorbeeld verschillende kleuren bandjes laten printen met daarop de informatie die u wenst. Werkt u graag met muntjes? Ook dit is mogelijk! Er kan na het inchecken ook een muntautomaat aan worden gekoppeld die de muntjes uitgeeft voor uw activiteit.
Zo bespaart u op personeelskosten, voorkomt u een wachtrij en wordt er een betere klantbeleving geboden.
Bestelschermen
Waarom nog een kassière in dienst hebben? Uw klant kan veel eenvoudiger via een scherm zijn activiteit kiezen, betalen en een bewijs met instructies ontvangen!
Uw klant komt aan bij de locatie en ziet een bestelscherm hangen.
Deze ziet er aantrekkelijk uit door de grafische vormgeving die is gecreëerd voor uw locatie.
De klant bestelt eenvoudig zijn gewenste tickets en ontvangt een bon ter bevestiging. De klant toont deze bon bij de activiteit als bevestiging.
Op deze bon kunnen verschillende details worden vermeld die ten goede komen voor uw workflow. Denk hierbij aan wat ze besteld hebben maar ook waar ze zich moeten melden. Het is ook mogelijk te werken met geprinte polsbandjes of een muntjesautomaat die automatisch worden uitgegeven na een succesvolle betaling bij de bestelzuil.
Door een bestelscherm aan te schaffen voor uw activiteit(en) wordt de doorstroming aan de kassa verbeterd en bespaart u op personeelskosten!
Meerdere schermen
Eén, twee, drie of vier schermen? LeisureKing denkt graag met u mee over de juiste incheck- en bestelflow voor uw organisatie. Een incheckscherm en/of bestelscherm moet namelijk wel nut hebben en rendabel zijn. Daarnaast kan het ook zo zijn dat er meerdere schermen geadviseerd worden om het gewenste resultaat te behalen. Natuurlijk sluiten de schermen naadloos aan op het systeem van LeisureKing, zodat u alles in één overzicht heeft.
Vertel me meerVideo
Wanneer er geen gebruik wordt gemaakt van het scherm wordt er automatisch een video getoond van uw bedrijf. Op deze manier is uw scherm tevens een marketingtool en zien passanten wat u te bieden heeft.
Investering
Een Kiosk is een investering om zo de klantenbeleving te optimaliseren. Naast de klantbeleving verdient u een incheck- of is snel terug doordat u bespaart op personeelskosten. Een scherm heeft een afschrijving van 5 jaar. Neem dan nu contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken!
Neem contact op!