Door:

LeisureKing

Logo LeisureKing

Grote merken kiezen voor LeisureKing - Blog

Geplaatst op donderdag 9 november 2017


Toen ik in 2013 LeisureKing oprichtte wilde ik het anders doen dan de rest. Alles gericht op de toekomst en me niet druk maken over hoe andere partijen hun diensten aanbieden. Zo is ons verdienmodel op no cure no pay basis. Juist omdat de meeste gebruikers toeristische bedrijven zijn en ik het gewoon raar vind om in januari ergens voor te betalen, terwijl je alleen tussen april en november handel hebt. Ook zie ik geen nut in jaarcontracten met een opzegtermijn van een paar maanden. Dit model is ouderwets en achterhaald en doet me veel denken aan de tijd dat ik een abonnement had op de sportschool. Deze liet ik te lang doorlopen, terwijl ik er zelden gebruik van maakte. Je moet ergens voor betalen op het moment dat je het gebruikt.

Daarnaast ben ik van mening dat de rol van een softwarepakket niet stopt bij een inlogscherm. Ik wil namelijk dat klanten van LeisureKing het systeem niet alleen intensief als CRM gebruiken, maar ik wil dat ze er ook nog eens geld aan kunnen verdienen. Wij zoeken voor onze klanten naar slimme marketingkanalen die onze partners willen meenemen naar hun relaties. Op deze manier helpen wij onze klanten ook nog eens aan meer business. LeisureKing kost dus geen geld, maar levert je meer geld op.

Nu zitten wij ook nog regelmatig om de tafel met loyaliteitsbedrijven. Deze partijen zijn op zoek naar ons aanbod als verlengstuk voor hun klanten, de grote winkelketens en merken. Dit levert voor de gebruiker van LeisureKing in één klap een groter bereik op. Op deze manier geven wij onze klant een podium bij vele merken. En hebben zij dus geen zorgen of ze wel geld verdienen, want dat doen ze allemaal. Meer dan voorheen.

Daarnaast betrekken we ze ook nog eens bij onze giftcard die vanaf 2018 in 500 winkels ligt, ook weer om de diensten van onze klanten onder de aandacht te krijgen van een breder publiek. In welke commercial zou jij graag je diensten onder de aandacht willen zien? Welk merk hoort gewoon bij jouw activiteiten? Laat het me eens weten en wie weet koppelen wij jouw activiteiten aan een mooi spaarsysteem of winkelketen!

Erik Kroon - Oprichter LeisureKing

Deel dit artikel

Vragen of opmerkingen over dit artikel? U kunt ons altijd bereiken op info@leisureking.nl.
Meld u hier aan voor meer informatie