Door:

LeisureKing

Logo LeisureKing

Er gaat wat veranderen binnen de Leisuremarkt...

Geplaatst op maandag 26 januari 2015


Volgens het grootste platform voor Internet en Web 2.0 Dutchcowboys.nl, zal de grootste verandering in 2015 plaatsvinden op het gebied van online betalen, reserveren en afhandelen. De leisuremarkt gaat binnen afzienbare tijd veranderen, en de vraag is of u er al klaar voor bent? Kan uw klant al online boeken, betalen, reserveren? Wordt de voorraad automatisch aangepast? Verstuurt u al automatisch een enquete en staan de klantrecensies ook automatisch op de site? Kunt u op afstand alle zaken regelen? Door het integreren van LeisureKing is dit alles binnen handbereik en is uw organisatie, groot of klein, klaar voor het web 2.0.

Online boeken en betalen | Stijging IDEAL-betalingen
Gewetensvraag: als u een vakantie gaat boeken, doet u dit dan online? Als u een ticket voor een voorstelling wil boeken, doet u dit dan online? Als u een nieuwe tv aanschaft, koopt u die dan online? Beantwoord u deze vragen ook met ja? Ook wij van LeisureKing komen tot de conclusie dat wij het heel normaal vinden om online tickets te kopen. In dat licht gezien is het toch gek dat veel outdoor en activiteiten-verhuurbedrijven dit nog niet aanbieden, nietwaar?

De moderne consument wil graag online boeken en betalen. De trend in de boekingswereld is dat ruim 35% al online (2013) boekt en betaalt. Ook wat betreft het betalen via IDeal is er een stijging te zien. In 2014 is het aantal betalingen met 25% gestegen t.o.v. 2013. Dit zal het komende jaar waarschijnlijk alleen maar toenemen. Echter is het zo dat pas 8% van de activiteiten in Nederland online geboekt kunnen worden... Mooi moment om hierop in te springen en LeisureKing te integreren in uw bedrijfsvoering voordat de concurrent dit doet!

Waar bestaat een goed reserverings- en voorraadsysteem uit?
Een efficiënt systeem is gekoppeld aan uw website. Bij elke activiteit staat een button: boek hier deze activiteit. Hierachter zit niet alleen een NAW veld (waar de klant zijn gegevens kwijt kan), maar ook een veld waar de klant direct kan boeken en betalen. Daarna krijgt de klant een bevestigingsmail met de afgesproken details. De grootste uitdaging zit in de duur van een activiteit en of deze meerdere keren op een dag te boeken is. Wanneer dit bepaald is, kunt u vervolgens de materialen, activiteiten of arrangementen online in een voorraadsysteem plaatsen. Daarna kunt u ervoor zorgen dat de klant online kan boeken en gelijk betalen. Voordeel hiervan is dat de klant bijvoorbeeld ook komt opdagen als het regent! Met LeisureKing is uw organisatie up-to-date en kunnen klanten straks, zoals DutchCowboys het voorspelt, ook bij u online reserveren en betalen.

Ontmoet LeisureKing op de beurs en bekijk de demo!

Op 12 februari 2015 staat LeisureKing op de beurs: EvenementContact in Zaandam. U bent van harte welkom om LeisureKing te ontmoeten en een demonstratie van het systeem te zien. Wij zien u graag op de 12e om te kijken of LeisureKing het verschil in uw organisatie kan maken!

Deel dit artikel

Vragen of opmerkingen over dit artikel? U kunt ons altijd bereiken op info@leisureking.nl.
Meld u hier aan voor meer informatie