TicketsPlus en Front Office App gaan samen verder
Geplaatst op maandag 3 december 2018Het zat eraan te komen en nu is het een feit: de regiofunctie van TicketsPlus en de Front Office App van LeisureKing gaan samenwerken. Hierdoor wordt het mogelijk dat alle receptiemedewerkers, van een hotel of vakantiepark, makkelijk en snel tickets en activiteiten uit hun directe omgeving kunnen boeken. En zo hun gasten direct kunnen voorzien van een leuke activiteit of entreeticket in de regio.
De overeenkomst is een win-win-win situatie aldus Willem-Jan Brabers, directeur en eigenaar van TicketsPlus: "We zien in LeisureKing een serieuze partner die begrijpt dat kleinschalig aangeboden activiteiten een toegevoegde waarde zijn voor de toerist die verblijft op vakantieparken. LeisureKing is al jaren actief in het inregelen en online boekbaar maken van activiteiten en tickets. Bijvoorbeeld voor klimbossen, escape rooms, sloepverhuurders maar ook voor fietsverhuurders of bowlingbanen. Daarnaast zijn zij erg actief in het verbinden van deze diensten met lokale attractieparken, d.m.v. de Front Office App."
Erik Kroon, oprichter van LeisureKing vervolgt enthousiast: "TicketsPlus biedt reeds alle grote attracties en musea van Nederland aan via haar regiofunctie en deze samenwerking maakt het aanbod completer dan ooit. Een groot voordeel voor ieder vakantiepark, hotel of VVV. Hierdoor kunnen we sneller schakelen en zo hebben nog meer vakantieparken volgend jaar een completer aanbod aan tickets en activiteiten."
De Front Office App zal voortaan onder de naam TicketsPlus Regio verder gaan.